Čo je potrebné si priniesť na 1. stretnutie, ktoré si vopred dohodneme?
- výmenný lístok od všeobecného lekára pre deti a dorast/ dospelých
- kartičku poistenca
- prefotené lekárske nálezy, ktoré súvisia s narušenou komunikačnou schopnosťou
- papučky alebo prezuvky (pre dieťa)
- obal na úlohy
- USB kľúč
Čo je potrebné si nosiť na ďalšie sedenia?
- úlohy z predchádzajúceho sedenia
- USB kľúč
- papučky alebo prezuvky (pre dieťa)
- prefotené najaktuálnejšie lekárske nálezy, ktoré súvisia s narušenou komunikačnou schopnosťou
Ako je potrebné postupovať v prípade, že sa nemôžete zúčastniť dohodnutého termínu?
Ďakujeme, že na sedenie prichádzate výhradne zdraví, čím neohrozujete ostatných pacientov a personál.
- Termín je potrebné zrušiť minimálne 24 hodín vopred písomne (odoslaním SMS, napísaním e-mailu). Počas sedení nemáme časový priestor na prijímanie hovorov.
- Prosím, aby ste uviedli: meno, priezvisko, dátum a čas dohodnutého sedenia.
- Termíny, ktoré sú zrušené menej ako 24 hodín vopred, sú považované za prepadnuté termíny.
Ďakujeme, že sa z termínov odhlasujete včas. Vďaka tomu môžeme pomôcť iným súčasným alebo novým pacientom z čakacej listiny o termín.
UPOZORNENIE
- V prípade, že klient nechá dohodnutý termín opakovane prepadnúť alebo nás neinformuje vopred o neúčasti, vyhradzujeme si právo ukončiť spoluprácu.
- V prípade, že klient na 3 mesiace a viac svojvoľne preruší klinickologopedickú terapiu bez predchádzajúceho zdôvodnenia, vyhradzujeme si právo ukončiť spoluprácu, nakoľko sa jedná o narušenie terapeutického plánu.
COVID – 19
Postupujeme v zmysle aktuálne platných nariadení, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke:
- Ak máte príznaky ochorenia vy alebo niekto, s kým ste boli v kontakte, termín vopred zrušte.
- Do ambulancie vstupujú len zdravé osoby.